Explorer II Non Coil Shocks.jpg

Cechy amortyzatorów:

Obudowa

  • 52mm. Średnica cylindra
  • Gładki stalowy korpus lakierowany na jasny kolor

Trzpień

  • 20mm. Wytrzymały, z stali stopowej hartowanej, chromowany.

Mocowania

  • wysokiej jakości tuleje gumowe
  • mocowania OEM (fabryczne)

Zbiornik wyrównawczy

  • Osobno
  • 52mm średnica cylindra
  • 200mm długości
  • Stalowy, malowany i chromowany
  • dostępne różne długości przewodów ciśnieniowych

Regulacja

  • Regulacja ciśnienia azotu od 80 do 200PSI
Wysokiej jakości złączki ciśnieniowe z możliwością obrotu o 360 stopni
20mm średnicy trzpienia
Cylindry amortyzatorów są toczone a następnie honowane i kadmowane aby osiągnąć idealną powierzchnię dla pracy tłoka.
Zaślepki cylindrów zbiornika wyrównawczego wykonano z aluminium. Zaprojektowane są do pracy w warunkach wysokich ciśnień i ułatwiają konserwację. Aby zadbać o estetykę  dostępne są w różnych kolorach.
Złączki wykonano ze stali aby wytrzymały pracę w warunkach wysokiego ciśnienia.
Cylinder zbiornika wyrównawczego wykonano ze stali. Jest Zaprojektowany w konstrukcji jednorurowej tak aby optymalnie odprowadzać ciepło i pracować w warunkach wysokiego ciśnienia. 
Tłok został wykonany z hartowanego aluminium. Zaprojektowany w unikalny sposób daje pewniejsze mocowanie trzpienia. Podkładki zaworowe wykonane są z materiałów odpornych na uszkodzenia mechaniczne oraz gwarantujących stabilną pracę w całym zakresie temperatur pracy amortyzatora.



Zalety:

  • Zoptymalizowana charakterystyka.
  • Oferują wszystko czego potrzebujesz.
  • Wzmocniona wytrzymałość i sportowa charakterystyka.
  • Jednorurowy, zewnętrzny zbiornik wyrównawczy z pływającym tłokiem separującym gaz i olej.
  • Możliwość modyfikacji lub precyzyjnego strojenia charakterystyki.
  • Dostępne rozmiary od 14” do 40”

Cechy:

  • Średnica cylindra roboczego 52mm.
  • 20mm średnicy tłoczyska.
  • 46mm średnicy tłoka.
  • Gaz stabilizujący pod ciśnieniem do 200 PSI
  • Tuleje gumowe lub poliuretanowe
  • Zewnętrzny stalowy chromowany cylinder
  • Mocowania OEM jak w fabrycznym amortyzatorze
  

środa, lipiec 26, 2017