Cechy amortyzatorów:
Obudowa
Trzpień
Mocowania
Zbiornik wyrównawczy
Regulacja
Łoże sprężyny
|
![]() |
Wysokiej jakości złączki ciśnieniowe z możliwością obrotu o 360 stopni |
![]() |
20mm średnicy trzpienia | |
![]() |
Cylindry amortyzatorów są toczone a następnie honowane i kadmowane aby osiągnąć idealną powierzchnię dla pracy tłoka. | |
![]() |
Zaślepki cylindrów zbiornika wyrównawczego wykonano z aluminium. Zaprojektowane są do pracy w warunkach wysokich ciśnień i ułatwiają konserwację. Aby zadbać o estetykę dostępne są w różnych kolorach. | |
![]() |
Złączki wykonano ze stali aby wytrzymały pracę w warunkach wysokiego ciśnienia. | |
![]() |
Cylinder zbiornika wyrównawczego wykonano ze stali. Jest Zaprojektowany w konstrukcji jednorurowej tak aby optymalnie odprowadzać ciepło i pracować w warunkach wysokiego ciśnienia. | |
![]() |
Tłok został wykonany z hartowanego aluminium. Zaprojektowany w unikalny sposób daje pewniejsze mocowanie trzpienia. Podkładki zaworowe wykonane są z materiałów odpornych na uszkodzenia mechaniczne oraz gwarantujących stabilną pracę w całym zakresie temperatur pracy amortyzatora. | |
![]() |
Trzy regulacyjne pierścienie łoża sprężyny wykonano z wysokiej jakości aluminium |
Zalety:
Cechy: